Adres

Panewnicka 212/2, 40-772

Katowice

NIP 954-190-88-27

REGON 277957542 

Bądźmy w kontakcie
Znajdziesz nas na:
  • Facebook - Black Circle
  • Instagram - Black Circle

Tel. 32 251 65 02

Tel kom. 509 233 303

Godziny otwarcia:

Poniedziałek - Piątek: 10:00-20:00

Sobota: 9:00-13;00

Niedziela: Nieczynne

PAYU LOGO_GRADIENT_RGB.png

REGULAMIN.SKLEPU

                            REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO

 

 

 

§1 Postanowienia

 

1. Sklep internetowy „Sklep” prowadzi sprzedaż detaliczną za pośrednictwem Internetu, na podstawie niniejszego Regulaminu zwanym dalej "Regulaminem"

2. Właścicielem Sklepu jest Marginess Dariusz Cieluch z siedzibą na ul. Panewnickiej 212/2, 40-772 Katowice.

    NIP 954-190-88-27.  REGON 277957542 

3. Regulamin jest integralną częścią umowy sprzedaży zawieranej z Klientem.

4. Warunkiem zawarcia umowy sprzedaży jest akceptacja Regulaminu przez Klienta.

5. Ceny podane w Sklepie są cenami brutto.

6. Towary dostępne w Sklepie są wolne od wad fizycznych i prawnych.

 

§2 Zamówienia

 

1. Zamówienia można składać w następujący sposób:

a) poprzez formularz dostępny na stronie internetowej Sklepu,

 

2. Warunkiem realizacji zamówienia jest podanie przez Klienta danych pozwalających na weryfikację Klienta i odbiorcy towaru. Sklep potwierdza przyjęcie zamówienia emailem lub telefonicznie. Sklep ma prawo odmówić przyjęcia zamówienia, ograniczyć sposób płatności lub żądać przedpłaty w przypadku, gdy zamówienie budzi uzasadnione wątpliwości co do prawdziwości i rzetelności podanych danych bądź sposobu zapłaty.

3. Dla stron wiążące są informacje zawarte na stronie internetowej Sklepu przy kupowanym towarze w momencie złożenia zamówienia, w szczególności: cena, charakterystyka towaru, jego cechy, elementy wchodzące w skład zestawu, termin i sposób dostawy.

4. Informacje znajdujące się na stronie internetowej Sklepu nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego. Do zawarcia umowy sprzedaży dochodzi z chwilą potwierdzenia Zamówienia przez Klienta poprzez dokonanie płatności.

5. Sklep zastrzega sobie prawo odmówienia realizacji zamówienia, kiedy istnieje podejrzenie, że zakupione kosmetyki zostaną użyte, lub sprzedawane w salonach fryzjerskich, które nie są częścią dystrybucji selektywnej. Oznacza to w praktyce, że nie możemy wystawić faktury VAT na zakupione kosmetyki. 

6. Sklep realizuje zamówienia wyłącznie na terenie Polski.

§3 Płatności

1. Klient ma do wyboru następujące formy płatności:

a) przelewem – wówczas Sklep wysyła towar na adres wskazany przez Klienta po zaksięgowaniu wpłaty na rachunku bankowym wskazanym w tym celu na stronie internetowej Sklepu bądź w emailu do Klienta

b)

  • karta płatnicza - Visa, Visa Electron, MasterCard, Maestro, MasterCard Electronic

  • PayU

  • PayPal

c) za pobraniem

d) w inny sposób, jeżeli jest on określony na stronie internetowej Sklepu.

2. Ceny przesyłek określone są w cenniku dostawy.

3. Warunkiem wydania towaru jest zapłata za przesyłkę

 

§4 Wysyłka towaru

 

1. Zamówiony towar Sklep wysyła za pośrednictwem firmy wysyłkowej InPost korzystając z usługi kurierskiej bezpośrednio do klienta pod wskazany adres, lub na życzenie klienta do paczkomatu. Istnieje możliwość odbioru przez klienta w siedzibie firmy.

2. W przypadku płatności w inny sposób niż za pobraniem, termin wysyłki wydłuża się o okres pomiędzy złożeniem zamówienia, a datą zaksięgowania należności na rachunku bankowym Sklepu. W przypadku płatności online za pośrednictwem systemu PayU,  realizacja zamówienia następuje po pozytywnej autoryzacji online

3. Sklep realizuje zamówienia wyłącznie na terenie Polski.

 

§5 Reklamacje

 

1. Podstawą przyjęcia reklamacji jest przedstawienie przez Klienta dowodu zakupu towaru (paragon fiskalny).

2. W przypadku niezgodności towaru z umową Klient powinien odesłać do Sklepu reklamowany towar wraz z opisem niezgodności pod adres: Marginess Dariusz Cieluch ul. Panewnicka 212/2, 40-772 Katowice. Prosimy o wcześniejszy kontakt telefoniczny pod numerem 322516502, lub drogą mailową pod adresem marginess1@gmail.com

3. Sklep ustosunkowuje się do reklamacji Klienta w terminie 14 dni roboczych od momentu zwrotu towaru wraz z opisem niezgodności.

4. Gdy realizacja uzasadnionej reklamacji wiąże się z wysłaniem Klientowi nowego towaru bądź usunięcia niezgodności, koszty dostaw ponosi Sklep.

5. Indywidualne ustawienia komputera i monitora Klienta powodujące błędne lub zniekształcone wyświetlanie informacji o towarach (np. kolorów), nie mogą być podstawą reklamacji.

 

§6 Prawo odstąpienia od umowy

 

1. Na podstawie Ustawy o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny z dnia 2 marca 2000 r. Klient ma prawo odstąpienia od umowy.

2. Prawo odstąpienia od umowy jest skuteczne jeżeli Klient złoży Sklepowi, w terminie 14 dni od odbioru towaru, oświadczenie o odstąpieniu od umowy.

3. Klient zwraca towar do Sklepu w terminie 14 dni od złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Zwrócony towar powinien być w stanie nienaruszonym, w tym powinien być kompletny, w fabrycznym opakowaniu, nie może nosić śladów eksploatacji. Koszty przesyłki ponosi Klient.

4. W ciągu 3 dni roboczych od otrzymania przesyłki, Sklep sprawdzi stan przekazanego produktu.

5. W terminie 7 dni od sprawdzenia towaru Sklep zwraca Klientowi zapłaconą kwotę, pomniejszoną o koszty realizacji zamówienia. Klient powinien wskazać numer rachunku bankowego, na jaki ma zostać przelana zwracana kwota. W przypadku płatności kartą płatniczą zwrot środków zostanie wykonany na kartę.

6. W przypadku naruszenia przez Klienta warunków określonych w ust 2 i 3 powyżej oświadczenie o odstąpieniu od umowy jest bezskuteczne, towar nie podlega zwrotowi, a Sklep nie zwraca Klientowi zapłaconej kwoty.

   

§7 

Ochrona prywatności

 

1. Składając zamówienie Klient wyraża zgodę na przetwarzanie jego danych osobowych wyłącznie w celu realizacji zamówienia.Marginess Dariusz Cieluch jest administratorem danych osobowych klienta.

2. Klient może również wyrazić odrębną zgodę na otrzymywanie od Sklepu materiałów reklamowo - promocyjnych, w tym biuletynu handlowego.

3. Klient ma prawo wglądu do swoich danych i ich korekty, a także do żądania usunięcia.

4. Sklep przekaże dane kontaktowe klienta firmie kurierskie w celu realizacji zamówienia.

5. W celu realizowania płatności dane będą udostępniane PayU SA, która jest również

Administratorem Danych Osobowych